ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل فیک
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام
اینستاگرام اجازه ساخت و مدیریت بیشتر از ۵ حساب کاربری در یک دستگاه نمیدهد و برای افرادی که ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل فیک در مقوله مدیریت شبکه های اجتماعی، اینستاگرام مارکتینگ و ساخت و فروش اکانت های فیک فعالیت میکنند، این سوژه کار را سخت کرده است. فلذا در این پست کدفرند به رسیدگی نحوه ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد و وانگهی یک راهکار ساده برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرامی میپردازیم.

هرچند که ساخت اکانت های فیک کار واقعیت نیست اما به درخواست کاربران ارجمند وبسایت کدفرند، این جستار را نیز در این نوشتار پوشش میدهیم.


برای انجام اینکار میتوانید از هر دستگاهی از دسته لپ تاپ، موبایل، تبلت و آی پد و … کاربرد کنید. اما چنانچه از موبایل یا تبلت استفاده کنید و برنامه اینستاگرام در دستگاه شما نصب باشد، باید زیاد دقت کنید که به هیچ عنوان برنامه اینستاگرام رو در طول انجام اینکار مفتوح نکنید و درون مرورگر گوگل کروم، با روشی که به شما تعلیم میدم، کار رو اتمام بدید.

اولین کاری که سپریدن میدیم، سرچ کردن duckduckgo هست. داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که به کارگیری آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در شمار ضروری است.

برای اندکی سخن را باز کنید نسخه وب اینستاگرام داخل مرورگرمون حتما باید از duckduckgo بهره‌گیری کنیم. چراکه در واقعیت برنامه اینستاگرام که در دستگاه موبایل یا تبلت شما نصب هست، به نسخه وب اینستاگرام که بوسیله داک داک گو مفتوح میکنیم، توانایی دسترسی و لیمیت کردن ما را ندارد.

آدرس instagram.com رو مفتوح میکنم و در این مرحله از کار باید توجه داشته باشید که اگر با دستگاه موبایل یا تبلت این آدرس را داخل مرورگر باز کنید، اینستاگرام کوشش خواهد کرد این آدرس را داخل اپلیکیشن اینستاگرام مفتوح کند و این چیزی نیست که ما بخواهیم. به هیچ عنوان نمیخواهیم اینستاگرام آگاهی و دسترسی داشته باشه به کاری که قصد انجامش رو داریم.

پس چنانچه هنگام اندکی سخن را باز کنید آدرس اینستاگرام در مرورگر، به شما نوتیفیکیشن درخواست اندکی سخن را باز کنید آدرس درون اپلیکیشن اینستاگرام را داد، حتما باید تقاضا را Deny کرده و تائید نکنید لغایت بتوانید پیشه را پیش ببرید.

ادامه پیشه زیاد ساده میباشد و بر اساس معمول اطلاعات خواسته شده از دسته ایمیل یا شماره تلفن، اسم کاربری و پسورد را وارد میکنید و اکانت اینستاگرام ایجاد میکنید. برای ورود به اکانت اینستاگرام که ساختید به این اطلاعات بیچارگی دارید بعد در حفاظت آنها دقت کنید. با به کارگیری این تدبیر میتوانید به هر شمار که خواستید بدون مزاحمت برنامه اینستاگرام، داخل مرورگر کروم و به کمک موتور duckduckgo اکانت های اینستاگرام بسازید.

باید پروا داشته باشید که برای هربار ورود و دسترسی به اکانت هایی که ساختید (یا ورود به اکانت هایی که دارید)، باید یکبار از نخست مراحل ورود را انجام بدهید چراکه داک داک گو اطلاعات ورود و حساب کاربری شما را اندوخته نمیکند. ضمنا در هر مرحله از کار چنانچه اینستاگرام بخواهد آدرس را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کند، نباید این پروانه را به اینستاگرام بدهید و باید آن را Deny کنید.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام (به تعداد دلخواه)
در درستی طریق قبل رو، مکمل راهکار پیشین است ولی راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های راستین اینستاگرام بکار میرود. در حالی که در راهکار پیش رو از شیوه داک داک گو و در ضمن یک سرویس Disposable email برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرام با اطلاعات جعلی میپردازیم که چون از داک داک گو کاربرد میکنیم، میتوانیم این اکانت های فیک را نیز بدون محدودیت در تعداد و بدون مزاحمت اینستاگرام ایجاد کنیم. البه میتوان اینکار را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز سپریدن عدل ولی از نظر تعداد فقط به ساخت ۵ اکانت محدود میشوید.

همچنین میتوانیم به اکانت های فیک که برپایی کردیم، دسترسی و لاگین داشته باشیم و در چهره تمایل، با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پیج ها و پست های مشتریانی که پیدا میکنیم، کسب درآمد نکویی نیز داشته باشیم. همانطور که اشاره کردیم، برای ساخت اکانت های اینستاگرام از یک سرویس Disposable email استفاده خواهیم کرد. چراکه برای برپایی اکانت به شماره تلفن یا آدرس ایمیل دربایستن داریم و باید ایمیل های جعلی و موقتی بسازیم.

Disposable email یا ایمیل یکبار مصرف چیست؟
ایمیل یکبار مصرف سزویسی است که به شما پروانه گرفتن ایمیل در یک آدرس ایمیل موقتی را میدهد. آدرس ایمیل موقتی که بعد از گذشت مدت زمان مشخصی، بطور اتوماتیک حذف میشود. وانگهی بنام های tempmail، ایمیل بعید انداختنی، ۱۰minutemail، ایمیل فیک و trash-mail نیز سرشناس است. اکثر فروم های آنلاین، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و تقسیم نگرش مقالات قبل از نمایش محتوا و اجازه کامنت قراردادن یا یا دانلود، از شما میخواهند که در سیستم آنها رجیستر کنید و برای سپریدن اینکار به ایمیل احتیاج دارید.

Temp-Mail پیشرفته ترین سرویس ایمیل یکبار مصرف میباشد که میتوانید از آن برای ساخت ایمیل موقتی به تعداد تاب اندک بهره‌گیری کنید و بوسیله این ایمیل ها اکانت فیک اینستاگرام برپایی کنید. ضمنا ایمیل های ساخته شده بوسیله این سرویس، Unique و Session Based میباشند. به معنی اینکه یک ایمیل را به بیش از یک تن نمیسازد و کاملا گرد و امن هستند.

کافیست وارد وبسایت Temp-Mail شوید و به سادگی ایمیل ساخته شده را گرفتن کنید و بوسیله آن در اینستاگرام اکانت برپایی کنید. بقیه اطلاعات مورد دربایستن را نیز میتوانید بصورت جعلی وارد کنید و به هر تعدا که خواستید اکانت های اینستاگرام فیک بسازید.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: